Khamis, 10 Julai 2014

Faris Demam Tiga Jam Sebelum Sihat seperti Biasa

Pagi semalam, orangnya riang ria lah sangat. Tengah hari, sempat lagi kami sekeluarga keluar shopping baju raya. Sambil tu cari barang dapur sikit-sikit. Petang baru sampai kat rumah. Faris macam biasalah menghabiskan masa dengan tengok kartun. Mama pula sibuk di dapur menyiapkan juadah untuk berbuka. Masak simple2 jer..sup sayur, sambal udang dan ayam goreng. Dah siap masak, tengok-tengok, Faris dah terbongkang tidur.

FYI, Faris ni jarang sangat tidur siang melainkan dia betul-betul penat atau kurang sihat. Bila Mama sentuh kepala Faris, terasa lebih hangat berbanding biasa. Macam nak demam je anak bertuah ni.

Selepas berbuka, saya segera mengelap kepala Faris dengan air sejuk. Sambil tu saya minta Encik Suami bancuhkan Performance bersama satu sachet nutriferon. Gabungan nutriferon dengan Performance memberikan rasa yang sangat sedap. Tak sempat Mama nak 'powww' air oren Faris sudah habis diminumnya. Selepas 2 jam, Faris dah mula minta nak makan nasi. Eh eh...cepat pulak kebah demamnya. Badan yang panas tadi pun dah kembali normal. Alhamdulillah..

P/S : Stok Nutriferon dan Performance saya sentiasa pastikan supaya ada dalam simpanan. Penting untuk kegunaan waktu-waktu kecemasan sebegini.


Set cegah anak demam sangat membantu untuk turunkan suhu badan anak.



Faris nak shopping sattt..

Siannya dia..bila demam nak Mama dia aje..

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan