Khamis, 3 April 2014

Mengapa Harus Jadi Ahli Shaklee?

Sejak Shaklee melancarkan P&R yang baru ni, saya rasa kalau adalah pengguna-pengguna produk Shaklee yang dah setahun, 2 tahun, 3 tahun guna Shaklee tu.. eloklah daftar jadi ahli Shaklee jer... tak nak bisnes pun takpe... jadi member tak semestinya nak bisnes. untuk makan sendiri pun boleh...

Mmmm..Ini kisah kelmarin. Nak tergelak pun ada..semalam saya offer seorang customer saya jadi ahli. Jadi, dapatlah beliau buat belian pada harga yang jauuuuuhhhh lebih jimat. Sekali dia tanya, akak...kalau jadi ahli kena menjual jugak ke kak...oh no no no! Saya tak pernah paksa ahli-ahli di bawah saya untuk jual-jual barang. Kalau mereka memang dah cakap, kak saya nak makan sendiri je...confirm 100% saya takkan paksa mereka buat sales pulak. Saya akan hormat pendirian mereka. Unless, mereka yang datang dan cakap...akak saya minat nak bisnes. Barulah saya tunjukkan jalannya macam mana. Bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi..samalah jugak dengan bisnes ni. Kalau 'anak' memang TAK IKHLAS NAK BUAT, buat apa dipaksa-paksa...betul tak?

Anak Shaklee Saya..hihihhh...

Apa sebenarnya faedah kalau jadi ahli?
Dapat beli semua produk Shaklee pada harga ahli. Jimat sehingga 30%.
Boleh kumpul UV & dapat bonus jika cukup syarat.
Dapat sertai support group kami yang best.
Peluang untuk bisnes tanpa modal & jana income bersama Shaklee (jika mahu).
Sistem jualan secara online. Jimat masa. Jimat tenaga coz tak perlu ke branch. 


Pendaftaran sebagai member Shaklee hanyalah RM 75 @ RM85 termasuk pos untuk SEUMUR HIDUP. Takde kena renew setiap tahun.
Ramai sangat yang telah menikmati faedah sebagai ahli Shaklee. Alhamdulilah.

Nak jadi ahli? Silalah bertindak...

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan