Selasa, 11 Jun 2013

Soalan yang Lazim tentang Shaklee

Permintaan untuk menjadi ahli SHAKLEE hari nie semakin menjadi2.. Permintaan melebihi Borang keahlian yang ade di dalam simpanan..

Soalan Lazim..

Berapa Kos Kerugian Nak joint Member...?? 
♥ Pendaftaran keahlian : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit
Atau, pembelian bernilai RM 680 (=200 UV)bagi mendapatkan keahlian PERCUMA

Haa betul ke..?? bukan ke orang kata MLM kene buat loan segala..
♥ Itu saya tak tahu.. yang saya tahu group kami tidak ada konsep HEAD-HUNTING atau membeli pangkat...!! Sampai dah jadi MASTER pun saya tak pernah ade lambakan atau longgokan STOK di rumah.

Saya pemalu, tak reti laa kak nak jual-jual2 nie..
♥ Nak tahu tak.. kebanyakan dari kami.. semuanya pemalu.., saya pun dulu bukan student business.. so semua itu bukan alasan..

Betul ke MLM ni kaya kan orang atas je..??
♥ Tak betul.. sebab dalam sistem SHAKLEE siapa yang buat dia akan dapat.. anytime dowline boleh je cantas upline..!! anytime DOWNLINE boleh naik dulu dari UPLINE. yang penting u ade kemahuan.. Sejarah telah membuktikan..

Jom sama2 berMIMPI bersama kami.. MIMPI yang pasti AKAN jadi KENYATAAN dengan SYARAT ade kemahuan dan yakin pada kemampuan diri.. Siapa anda..? Bagaimana latar belakang anda..? Tahap Pendidikan anda..? semua itu tidak penting..!! yang penting SEMANGAT, KEYAKINAN DIRI, USAHA, dan KEPERCAYAAN pada diri sendiri merupakan kunci yang saya perlu kan untuk bawa kalian sama bermimpi..

ANDA BERSAMA KAMI BUKAN UNTUK MEREALISASIKAN IMPIAN KAMI.. TAPI IANYA UNTUK IMPIAN DIRI SENDIRI..!!

Masters zura betty

0 comments:

Catat Ulasan