Khamis, 13 Februari 2014

Mengapa Shaklee Tak Buat Iklan TV

Ketika syarikat-syarikat lain sedang berlumba-lumba membelanjakan wang bagi tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee telah mengambil inisiatif untuk melaburkan berbillion ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedar yang bersusah payah berkongsi tentang kebaikan vitamin Shaklee. Bukan itu sahaja, Shaklee juga sanggup berbelanja sehingga jutaan ringgit untuk tujuan penyelidikan dan penambah baik untuk produk kesihatan Shaklee. Pada pandangan saya, saya sangat bersetuju dengan langkah yang diambil oleh pihak Shaklee. Sebelum ini memang saya perasan bahawa iklan Shaklee  tidak pernah
kelihatan di mana-mana papan iklan di Malaysia. Malah dalam majalah atau surat khabar harian juga tidak kelihatan iklan Shaklee.


Di sini saya nak kongsikan status seorang teman muka buku yang tentang isu ini.

Saya sokong apa yang dilakukan Shaklee.. Elok sangat tu... Shaklee takdelah berhabis untuk iklan dekat media.. bukan sikit tau belanja kalau nak masuk tv dan suratkhabar.. Pastu kalau iklan sekali je tak cukup.. Kena berterusan.. Hakikatnya siapa yang kena bayar kos pengiklanan tu kalau bukan pengguna?

Shaklee juga takde model & duta produk. Banyak jimattt... Shaklee mempunyai beribu-ribu pengedar yang setia berkongsi kebaikan Shaklee dan mereka inilah yang menjadi jurucakap, duta & model produk. Kami semua ni la...:-)

Gambar hiasan semata-mata

Macam mana Shaklee boleh bayar bonus yang tinggi kepada pengedarnya? Sebabnya, Shaklee dah jimat banyak KOS UNTUK PEMASARAN & PENGIKLANAN tadi tu la... Kan lebih baik gunakan duit iklan untuk bayar bonus kepada distributor... Pelan pemasaran ini bukan saja menguntungkan distributor, tetapi pengguna juga menikmati produk yang BERKUALITI pada harga PATUT.

Ada benarnya pendapat kawan saya tu kan? Selepas ini diharap agar pembaca semua lebih yang untuk menggunakan produk Shaklee kerana bukan sedikit yang telah Shaklee belanjakan untuk kajian bagi memastikan produknya benar-benar SELAMAT dan BERKESAN.

Dapatkan khasiat vitamin Shaklee untuk anda sekeluarga hari ini juga..

FB : June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221
COD Area : Bandar Gua Musang, Felda Paloh, Felda Chiku, Sungai Asap dan kawasan di sekitarnya.


0 comments:

Catat Ulasan