Khamis, 6 November 2014

Marking Mode!

Salam Jumaat buat semua...semoga kita semua sentiasa berada dalam Rahmat dan perlindungan Allah sentiasa. Hari Jumaat ni eloklah kiranya kita membaca surah Al-Kahfi selain membaca surah Yasin. Insya Allah, banyak manfaatnya untuk kita dan keluarga.
 
Apa nak buat hari ni ye? Heheh...saya ada 5 bundle kertas peperiksaan untuk ditanda. Boleh lagi tanya nak buat apa kan? Pagi petang siang dan malam saya kena bertungkus-lumus untuk siapkan menanda. So, minggu depan bolehlah key in markah dalam sistem. Dah siap key in markah tu for sure rasa lega sangat...bagaikan segala beban yang dipikul telah pun hilang...heavennya rasa!
 
Lepas tu bolehlah berfikir dan fokus untuk bercuti-cuti Malaysai pulak kan...yippppieeee! Jangan jeles tau coz cikgu ni cutinya lain macam sket banyaknya. Tapi kan, kalau dapat cuti 365 hari setahun lagilah best rasanya...insya Allah, saya ada perancangan ke arah itu...doakan semoga segalanya berjalan lancar ye kawan-kawan. Saya doakan anda semua kaya dan berjaya!!!!
 
Student macam ni pun ada ka...hadoi! 
 
Menanda kertas sambil mendengar bunyi air mengalir sungguh mendamaikan jiwa.
 
Sambil-sambil menanda saya tak lupa untuk #pasaksenyum!
Indahnya duniaku...
alhamdulillah! 
 
Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan
vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :


          June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

1 comments: