Khamis, 6 November 2014

KISAH BENAR : KESAN OMEGA GUARD & MEALSHAKES


Semua emak nak anak yang cerdik kan.. Kali ini saya nak berkongsi kisah seorang lagi anak kecil yang cerdik.. tapi bukan Faiz..Asyik kisah pasal Faiz je..jadi kita tukar selera sikit..hihi.. kita kongsi kisah anak orang lain pulak ... Ni kisah anak kawan baik saya, anak Puan Farah ayuza.
_______________________________________________________________________________


"....I'm truly proud with my little daughter Sofea...saya dah hantar Sofea ke pre school seawal usia 2 tahun setengah...itu aja option yang saya ada waktu itu kerana saya bekerja jauh, bibikless & tiada yang dapat menjaganya full time...

Di BBIM, budak usia 3 tahun ke bawah akan dimasukkan ke dalam play class...maksudnya aktiviti mereka banyak bermain...sesuai la untuk Sofea...tapi masalahnya, Sofea ketika itu sudah pandai bercakap, baca ABC,123, alif ba ta, menyanyi, mewarna, melukis...dan anak2 yang seusia dengannya ada yang masih belum bercakap, etc...

Jadi, Sofea dimasukkan ke kelas yang lebih advance dan alhamdulillah, cikgunya kata dia dapat ikut dengan cepat...her brain is like a sponge...and now, she can even write her own name, recite doa makan, baca al fatihah,etc..saya pon terkejut bila balik aja dr sekolah dia dok baca apa yg dipelajarinya di sekolah...

Waktu hari ambil report card...cikgu tanya pada Mr. Hubby...'encik bagi apa pada Sofea? Macam mana encik aja Sofea? Dia cepat betol tangkap apa yg di ajar di sekolah'...

Alhamdulillah...kami mengamalkan pemakanan yang betul untuk si kecil...Supplement kena ada kerana tak semua yang anak kita makan ada nutrisi yang lengkap..jadi kami bagi dia MEALSHAKES, VITAMIN C & OMEGA GUARD...



 Sayangilah si kecil anda...pada usia muda inilah mereka cepat terima apa yang diajar...boost their mind with the right supplement..

 Cubalah dan rasailah apa yang saya rasa:) ~ Pn. Farah
 
Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan
vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan