Jumaat, 10 Oktober 2014

Kebaikan Cinch Shake Shaklee

Dari minggu lepas saya tertunggu-tunggu panggilan daripada Mr. GDex..tak menyabor nak dapatkan Cinch Shake Shaklee sebenarnya..hahahhh.. Hurmmmm, dah terbayang-bayang keenakan Cinch Shake apabila diminum sejuk. Saya paling sukakan perisa Cafe Latte. Sesuai sangat untuk penggemar kopi seperti saya, tapi since kopi mengandungi kafein yang tinggi, kurang sesuailah untuk saya amalkan setiap hari.

Cuti Aidil Adha hari tu, saya makan sesuka hati...jadinya, badan ada mengembang sedikit. So, sebelum Encik Suami beri tazkirah percuma, ada baiknya saya mulakan diet terlebih dahulu..sedar diri OK! hahahaa..kang tak pasal-pasal pulak  merajuk bila ditegur... Jom layan apa faedah benda alah Cinch Shake ni yer..


Antara manfaat yang terkandung dalam Cinch Shake Shaklee :

1. Mampu memberikan rasa kenyang berjam-jam lamanya. So, saya boleh skip waktu makan.
2. Mengurangkan selera makan bagi anda yang tak boleh control nafsu makan. Bagus untuk orang macam saya yang pantang jumpa makanan...aummmm!
3.Memberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian. Khas untuk mereka yang sentiasa sibuk sepanjang hari.
4. Meningkatkan metabolisme badan supaya lebih banyak lemak dibakar untuk dapatkan tenaga.
5. Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dengan cepat bila dah kurus. Penting supaya badan tak mudah mengembang.
6. Anda masih boleh mengambil karbohidrat seperti nasi tetapi dengan kadar yang sedikit.
7. Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan.
8. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut.
9. Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine.
10. Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
11. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
12. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
13. Nilai indeks glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga

14. Indeks glisemik adalah berbeza mengikut perisa. Cinch Shake Shaklee didatangkan dalam 3 perisa yang hebat iaitu :
  • Chocolate Shake Mix : 16 indeks glisemik
  • Vanilla shake Mix : 22 indeks glisemik
  • Cafe Latte Shake Mix : 27 indeks glisemik
15. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
16. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan. Sesuai untuk pesakit kencing manis.
17. Soya yang tidak diubahsuai secara genetik (bukan GMO). Dan ianya selamat digunakan tanpa sebarang kesan sampingan.

Fuh! Banyak betul faedah Cinch Shake Shaklee...rugilah saya kalau tak amalkannya dari sekarang... Encik Suami pun suka perisa ni tau..jadi sebelum dia jadi slim melim terlebih dahul,. eloklah kiranya saya pun menyertai beliau untuk kawal berat badan dengan Cinch Shake ni kan...


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221



0 comments:

Catat Ulasan