Jumaat, 29 Ogos 2014

Berat Badan Idaman Kini Milikku!

Assalamualaikum WBT...


Another #ShakleeEffects yang saya nak kongsikan bersama di sini. Alhamdulillah, semakin ramai yang berjaya meningkatkan tahap keyakinan diri mereka setelah setia bersama Shaklee. Jika ada yang belum dapat kesan seperti yang diharapkan, nasihat saya dapatkan cara makan vitamin yang betul. Jika cara A kurang sesuai dengan anda, boleh tukar kepada cara B. Apa yang penting, hubungi SID yang menjual kerana mereka akan membantu anda untuk memberikan jadual yang lebih sesuai. Jangan sampai makan tapi tak nampak kesan, terus berhenti..jangan macam tu tau.. lagi pun, ini suplemen dan bukannya ubat. Kesannya tak nampak serta-merta. Kena sabar & ikut aturannya. Nak cantik, mesti kena sabar tau :p

"Dont make SHAKLEE a secret..share it..its a GIFT you giving people...
InshaaAllah...



Gambar BEFORE tu,saya ingat sangat2 sebab one of my best friend cakap saya nampak lebih tua dari usia..

Saya berusaha untuk mencari solution,sebab badan rasa xsihat dan xselesa..penampilan tak menarik dan ceria

Alhamdulillah dengan ‪#‎SHAKLEE‬ saya dapat solution..saya sihat dalaman,automatik penampilan luaran saya makin terserlah..nampak sihat dan ceria..

Nak tahu rahsia saya???

1.ENERGIZING SOY PROTEIN
ESP membantu menyihatkan hormon dan membantu segala vitamin yang saya makan terserap dengan cepat.ESP membantu saya kenyang lebih lama dan membekalkan tenaga tambahan.ESP membantu menghilangkan parut jerawat,kulit jadi bersih gebu.

2.ALFALFA COMPLEX
Alfalfa adalah detox terbaik!!!membantu sistem pelawasan saya,allergic saya terus ok,batuk selsema berpanjangan tiada lagi,bila segala rutin sakit saya hilang..say good bye to jerawat ;))

Dengan SHAKLEE
~ Saya turun berat badan..INCHLOSS tu paling penting
~ Muka makin bersih
~ Penampilan semakin segar dan menarik..hewhewhew

Saya KONSISTEN,saya lebih sihat,ceria dan selesa dengan badan saya now!!!

Saya nak terus bantu sesiapa sahaja untuk terus sihat..bonus makin cantik tauuu

Jom Jatuh Cinta dengan shaklee..

SHAKLEE ALWAYS SAFE
SHAKLEE ALWAYS WORKS
SHAKLEE ALWAYS GREEN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Terujakan dengan kegembiraan sahabat kita yang seorang ni :-) Alhamdulillah. Saya pun tumpang gembira untuk beliau. Ada lagi tak sesiapa yang berminat nak cuba vitamin Shaklee? Anda boleh dapatkan vitamin Alfalfa & ESP dengan hanya KLIK PADA LINK INI.

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan