Selasa, 6 Mei 2014

Semua dalam Satu..ESP Buatku Jatuh Cinta Sejak Canister Pertama!

Sebelum mengenali Shaklee, saya pernahlah ternampak harga untuk satu canister ESP Shaklee pada waktu tu RM150.00. Dalam hati cakap sorang2..mak aihhh...mahalnya. Ada ke orang nak beli?

Macam tak logik je kan ESP boleh jadi hotseller Shaklee. Sampai pernah kehabisan stok pun ada. Diorang ni apa hal sampai suka sangat dengan ESP nih??

Ahahah! Itu cerita dulu..memang lah..kata orang, tak kenal maka tak cinta. So, memang rugi bebenorla siapa yang dah tahu khasiat tapi belum tergerak hati nak makan ESP Shaklee. Nak tau kenapa? Sebabnya ia memang best. Banyak sangat kelebihan bila amalkan ESP ni. Macam saya sendiri, saya perasan kulit saya makin lembut setelah konsisten dengan ESP. Serius best kan. Kalau sebelum ni, dari kecil lagi saya mengalami masalah kulit kering dan sensitif. Tak sangkalah pula dengan ESP masalah kulit kering dapat dikurangkan. Saya suka...saya suka!

Banyak lagi khasiat ESP sebenarnya. Tapi kat sini saya nak ringkaskan fungsinya mengikut keperluan satu-persatu :



Ibu Hamil –---> ESP menguatkan rahim & membantu perkembangan otot bayi dalam kandungan
Ingin Hamil –--->ESP pelihara & pulihara rahim
Ibu Menyusu –---> ESP membantu mempercepatkan pengeluaran susu
Ingin Kurus –---> ESP memberikan rasa kekenyangan yang berpanjangan.
Ingin Gemuk –---> ESP menganjalkan & memontokkan
Ingin Sihat –---> ESP memelihara kesihatan secara menyeluruh
Ingin Cantik –---> ESP membuat kulit jadi licin, gebu & cerah


Menarikkan? So, kalau anda masih ragu lagi nak cuba...terpulanglah. ESP hanya sesuai untuk mereka yang berani melabur untuk mendapatkan tahap kesihatan terbaik. Semua sayangkan diri-sendiri kan? Sebelum nak sayang orang lain, kita kenalah jatuh cinta pada diri-sendiri dulu. Barulah berbaloi... Sebelum tu jemput baca risiko kekurangan protein kat sini..mana tahu anda salah seorang daripada orang yang mengalami masalah kekurangan protein dalam diet harian.

 Berminat nak dapatkan ESP anda? Hubungi saya sekarang juga. Raya dah nak dekat ni...so, sesuai sangatlah kalau nak mulakan program Jom Cantik di Hari Raya ni kan :-)


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan