Ahad, 31 Ogos 2014

Bibik Pun Mampu Tau!

Sesetengah orang begitu berkira untuk membeli vitamin hatta untuk kesihatan tubuh badan mereka sendiri pun. Bagi mereka, selagi badan masih sihat, kulit belum berkedut, jeragat belum ada di muka, jerawat pun tak pernah tumbuh mereka tak perlu nak makan suplemen kerana badan dah sihat. Kulit pun cantik tidak bermasalah. 


Ramai yang salah anggap bahawa suplemen diperlukan hanya apabila badan dah mula sakit. Silap tu.... suplemen diambil sewaktu kita masih sihat bagi meningkatkan kesihatan pada tahap yang paling optimum. Ia juga mampu mengurangkan risiko badan kita daripada kerap jatuh sakit. Suplemen merupakan makanan tambahan yang diambil untuk menampung vitamin dan mineral yang tidak mampu diambil melalui makanan setiap hari. 

Alhamdulillah, dalam pada ada golongan yang masih berkira-kira untuk melabur demi kesihatan mereka sendiri, masih ramai juga yang mementingkan kesihatan dan kecantikan tubuh badan mereka. Mereka tidak kisah berbelanja ratusan ringgit sebulan demi mendapatkan vitamin semulajadi untuk seisi keluarga.

Jemput baca kisah pengguna setia produk Shaklee yang juga merupakan seorang bibik.

Teringat bibik yg kemas umah petang tadi cakap.. 'Eh,ibu makan ini..(smbil tunjuk botol2 vitamin atas meja aku)". I angguk iyakan...

Dia pun buat muke eksaited nak bercerita .."saya juga makan vitamin c ni...bagusss bangatt utk kulit ..lg satu saya makann haa ini..(tunjuk bcomplex)..saya makan dua jenis ini je".. 
I sengih je dia puji jenama ni melangit...layannnn.. Hihi..tapi tak nafikan memang kulit bibik tu cantik walau dah berusia..
Haaaa korang dengarr tu..bibik indon yang gaji seciput pun kumpul duit beli vitamin C dan bcomplex Shaklee untuk cantik luar dalam..dia beli harga runcit tauuuu Korangggg?????.sikit2 mintak diskaun....jadi ahli taknak tapi nak harga ahi
Malas i nak ckp.. Nak masker kolagen malam ni.
~PM Cery~


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan