Rabu, 9 Julai 2014

Kelebihan dan Testimoni Set Berpantang Shaklee

Hari ini saya nak fokus pada set berpantang Shaklee. Memandangkan masih ramai lagi yang cuak nak menggunakan Set Berpantang Shaklee ni, maka di sini saya sertakan beberapa testimoni daripada para pengguna Set Berpantang Shaklee yang telah berpuas hati. Tapi sebelum tu, jemput baca Tips Memilih Set Berpantang terlebih dahulu ya.

Jangan risau, pada mulanya saya juga seperti anda. Setelah memahami semua fungsi  setiap vitamin yang ada dalam pakej tersebut, barulah saya faham akan kebaikannya. Tak kenal, maka tak cinta. Cadangan saya, cari maklumat dan buatlah kaji selidik terlebih dahulu untuk memastikan kebenarannya. Sebab itulah, saya tak ragu-ragu lagi untuk 'recommend' Set Berpantang Shaklee kepada orang lain. Prinsip saya, share apa yang kita betul-betul suka kepada orang lain. What you give, you get back. So, berikan hanya yang terbaik untuk orang lain pasti hasilnya juga baik-baik aje kan? Insya Allah :-)



Rajah menunjukkan fungsi ringkas tentang Set Berpantang Shaklee ( Macam buku teks Sains pun hado...skemanya Cikgu!)

Kalau korang nak tahu kebaikan Set Berpantang Shaklee, boleh baca kat sini ye. Kelebihan Set Berpantang Shaklee.

OKlah, saya tak mahu korang ternanti-nanti testimoni pengguna Set Berpantang Shaklee ni. Sebenarnya ada banyak sangat, tapi saya pilih mana yang sesuai ajelah ye :-)

TESTIMONI 1 :


TESTIMONI 2 :


TESTIMONI 3 :


TESTIMONI 4 :

TESTIMONI 5 :

Rasanya, cukuplah 5 testimoni dulu yang dapat saya share kat sini. Semoga ada manfaat yang korang dapat melalui testimoni yang saya kongsikan hari ini. Kepada yang sedang survey set-set yang akan digunakan ketika berpantang nanti, bolehlah cuba Set Berpantang Shaklee yang selamat dan semula jadi daripada shaklee.

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan