Ahad, 13 April 2014

Testimoni Ostematrix daripada Pengguna yang Berpuas Hati

Bulan ini bulan kalsium! Jadi saya nak share beberapa testimoni pengguna Ostematrix yang telah berpuas hati. Kalau saya tak share, macam tak best la pulak rasanya... Actually minggu ni agak bizi dengan persiapan mesyuarat PIBG yang akan berlangsung pada minggu depan. Tapi sempat lagi tu curi-curi masa nak hapdet blog..ini semata-mata untuk berkongsi kebaikan shaklee yang tiada tandingannya..ehehee..jangan marah >_<
So, dalam keterbatasan masa ni, saya share testimoni je dulu. Lepas ni kita bebel panjang2 lagi yuk!



Testimoni-testimoni terpilih :







Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-25%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221


0 comments:

Catat Ulasan