Selasa, 21 Januari 2014

Testimoni : Vitamin untuk Tambah Berat Badan

Selama ini kita seringkali dipaparkan dengan iklan kuruskan berat badan sehingga kita terlupa bahawa masih ada insan yang kurus dan ingin menambahkan berat badan mereka. Perkongsian kali ini adalah tentang testimoni seorang ibu yang sangat gembira kerana berjaya menaikkan berat badan dengan Shaklee. Alhamdulillah, saya tumpang gembira untuk beliau :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Testimoni Berat Badan Bertambah dengan Shaklee ( Meal Shakes, B Complex dan Vita-lea )

Salam semua...


Sekadar nak berkongsi...saya sejak anak dara lagi berat saya tak pernah cecah 40kg...makan la banyak mana pun memang berat akan maintain 36-37kg je...dah kahwin pun sama jugak...pregnant baru la dapat cecah sehingga 50kg...then lepas pantang turun balik ke berat asal...sampaikan nurse2 kat Klinik Kesihatan marah2 la suruh makan banyak skit hehe...tapi dah tak tau nak buat camna lagi dah nak bagi berat naik skit...

Saya register ahli Shaklee untuk tujuan utama saya nak tambah susu bdn nak BF anak lelaki saya yang dah cecah setahun...namun selain dapat tambah susu bdn...tujuan saya ialah nak tambah berat badan...Alhamdulillah dengan izin Allah menjadi dan saya sangat puashati...xde la pipi nmpk tulang pipi je.. 

Naik berat badan tak bermaksud gemuk ye...tapi shape your body dan built muscle 

saya
28/10/2013 - berat asal 36-37kg
28/11/2013 - berat naik 38kg
14/12/2013 - berat naik 38.6kg
11/1/2014 - berat naik 39.3kg
total kenaikan - 2kg ++
Target berat Ideal lagi 8kg

suami
berat asal 53kg
14/2/2013 - berat naik 54kg
11/1/2014 - berat naik 55kg
total kenaikan - 2kg




Semoga perkongsian ini bermanfaat kepada mereka yang nak tambah berat badan. Insya Allah. Tak sabar nak dapatkan set tambah berat badan? Hubungi saya dengan segera untuk dapatkan set ini dengan segera.

FB : June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392

0 comments:

Catat Ulasan