Ahad, 3 Ogos 2014

Slimming Set Shaklee yang Superb!


Fuh lamak...dah seminggu lepas raya ni kan..saya percaya ada yang berjaya menaikkan berat badan tanpa rela. Mana taknya, raya sakan kan....memang tak boleh nak control bab makan..Sedar-sedar aje, baju pun dah mula ketat...muka bujur dah nampak bulat..dagu dah start berlapis..badan pun dah start semput....

Aduhai, menyesal tak sudah dibuatnya. Bulan puasa hari tu baru jer turun tiga kilo, tapi lepas raya naik sampai 6-7 kilo! Apa lagi...mulakan diet anda sekarang..jangan nak tunggu naik berkilo-kilo lagi baru nak mula diet..lagi banyak berat anda naik, lagi lama masa yang diambil untuk anda kuruskan berat badan..jadi, jangan pernah bertangguh untuk dapatkan berat badan yang ideal..badan yang lebih kurus pastinya menyebabkan anda kelihatan lebih muda dan semakin cun gituh....

Tapi kan..macam mana nak berdiet? Saya ni jenis yang tak tahan berlapar...ok, kali ini saya kongsikan tentang set slimming shaklee yang bukan lagi rahsia. Diet yang sihat dan berkesan kena ada caranya....silap-silap hari bulan, berat lagi susah nak turun atau pun makin naik pula jadinya.

Dengan Shaklee, kami akan menggalakkan supaya pelanggan untuk detox terlebih dahuhlu supaya toksin dalam badan dapat dibersihkan. Usus yang bersih dan sihat, mampu menyerap semua nutrisi yang diperlukan dengan sempurna. Makanan yang berlebihan akan dibuang secara berkala dan perut juga akan kelihatan lebih kempis berbanding biasa. 

Untuk me'apung'kan lemak pula, Lecithin memang terbaik. Jadi, lemak dalam makanan yang kita makan tidak semuanya akan diserap ke dalam badan. So, kuranglah lemak-lemak degil yang masuk dalam badan kita...yer tak?
 
Tetapi untuk diet, saya akan gabungkan dengan Omega Guard supaya lebih banyak lemak yang dapat dibakar. Dan kesannya juga 2x lebih cepat berbanding set slimming tanpa Omega Guard. Sebab itulah, kalau customer ada bajet lebih, saya akan cadangkan supaya mereka mengambil Omega Guard dalam set slimming mereka. Kesannya? Marvellous!

ESP! Bagi saya, ESP sangat membantu untuk saya mengurangkan portion makanan. Nak tahu kenapa? ESP ni sangat mengenyangkan. Jadi, perut kita akan bertahan dengan lebih lama tanpa rasa lapar. Ini akan menyebabkan kita akan makan dengan saiz hidangan yang lebih kecil berbanding biasa. So, kalau berterusan macam ni agak-agak kurus tak badan kita? Yang lagi best, selain kurang makan dan kita pun dapat berjimat....korang akan perasan bahawa kulit akan jadi lebih bersih dan sihat. Selain itu, otot juga akan jadi lebih pejal dan berat badan tak mudah naik walaupun ketika kita lupa untuk berdiet.





Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan