Ahad, 3 Ogos 2014

Kepentingan GLA Complex Shaklee

Alhamdulillah! Kini dalam bulan kelapan dalam tahun 2014, Shaklee telah memilih GLA COMPLEX untuk promosi yang seterusnya. Bulan lepas, Vivix menjadi pilihan. Ramailah orang yang tampil awet muda lepas ni kan. Tup-tup, bulan ni pulak GLA Complex punya promosi...wah,  ini sudah bagus!

Apa yang bestnya GLA COMPLEX ni yek?
Ikhlas saya cakap, GLA COMPLEX ni sangat sesuai untuk wanita, anak dara mahu pun teruna yang mahu menjadi penampilan diri mereka pada tahap yang paling mantop...hihihhh.. apalah yang best sangat Gamma Linolenik Acid ( GLA ) keluaran Shaklee ni ye?





Mengapa Harus REMBAT Peluang Beli 6 PERCUMA 1 ni? Selain dapat makan vitamin PERCUMA selama 2 bulan, ketahui kesan-kesan yang bakal anda peroleh setelah mengamalkan GLA COMPLEX. 




Ketahui cara untuk mendapatkan GLA COMPLEX dengan harga yang jauh lebih jimat dengan menghubungi saya. Jadilah ahli dan nikmati diskaun sehingga 25% hari ini juga!

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-25%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221



0 comments:

Catat Ulasan