Ahad, 24 Ogos 2014

Jutawan Shaklee dalam Majalah Harmoni

Wah!! Teruja sangat tengok cover majalah ni..saya dah mintak tolong akak saya belikan majalah ni. Kat tempat saya belum sampai lagi rasanya. Risau pulak takut-takut majalah habis sebelum sempat saya miliki.

Tak sabar nak menatap wajah mentor kesayangan saya dalam majalah ni. To be honest, Master Shareeza adalah seorang mentor yang penuh dengan magika. Bertuah sangat-sangat kerana saya bernaung di bawah kumpulan besar Jutawan yang berada di bawah pimpinan 'somebody' yang magic macam beliau. Serius best sangat tau...nak tau apa yang bestnya tentang wanita kecil molek ni, belilah majalah ni. Setakat ini ahli-ahli Jutawan sudah mencecah angka 15,000 orang tau...meriah gituh.

Kalau nak kenal insan kecil molek berhati cekal ni dengan lebih dekat, sertailah kumpulan Jutawan dengan mendaftar menjadi ahli. Segalanya bukan lagi mimpi. 



Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221


0 comments:

Catat Ulasan