Khamis, 3 Julai 2014

Kenapa Saya Suka Shaklee?

Andai ada yang bertanya, kenapa saya bersungguh sangat buat Shaklee? Dah ada gaji tetap, kerja separuh hari. Setiap tahun ada 3-4 kali cuti semester. Hujung tahun boleh berehat sepuas hati tapi gaji tetap jalan...Anak baru seorang. Suami, gaji boleh tahan.. Tapi, mengapa masih sibuk nak berbisnes? Mak aiiih, masih tak cukup makan lagi ke selama ini?

Ada banyak faktor yang membuatkan saya suka sangat dengan Shaklee ni sebenarnya. Selain daripada ianya merupakan suplemen yang bagus dan berkualiti, ia juga dapat memperbaiki taraf kesihatan ramai orang termasuk diri saya sendiri. Dan, apa yang membuatkan saya terus terpikat adalah kerana ikatan silaturrahim sesama SID/ upline/ downline sangat erat. Kami sentiasa menyokong antara satu sama lain. Persaingan antara kami adalah sangat sihat dan adil. Mereka yang ada dalam famili Shaklee kami juga tak pernah kedekut ilmu! Ada juga yang sanggup berkorban masa dan tenaga untuk datang jauh-jauh kerana nak jumpa anak cucu bagi berkongsi ilmu dan strategi. Setiap hari ada sahaja santapan rohani yang dibekalkan untuk kami dalam secret group. Bisnes yang saya cari adalah bisnes yang mendekatkan kita kepada Allah. Insya Allah.

Kat bawah ni pula apa yang Shaklee bagi untuk semua pengedar jika cukup syarat-syaratnya :

1. CASH BONUS
~ yang ni memang setiap tengah bulan dapat. Bermula dari 2 angka, kemudian naik 3 angka, sekarang 4 angka dan saya sasarkan untuk mendapat 5 angka secepat yang mungkin. Berapa lama saya buat Shaklee untuk dapat 4 angka ni?  Secara serius, belum pun sampai setahun lagi...

2. CAR BONUS
~ yang ni tengah dalam misi melengkapkan program ini Shaklee bagi kereta ke? Tak, dia bagi CASH. Terpulanglah kat kita nak buat apa dengan cash tu.. Dan bukan sekali je dapat car bonus ni tau, akan dapat setiap kali kita lengkapkan program CAR BONUS ini. Kalau saya nak cerita panjang2 pun konfem tak paham, kena jadi ahli dululah yer... 

3. CONVENTION
~ yang ni trip, either local or international trip, juga umrah . 
Based on point yang dapat dikumpul dalam setiap 'cycle'. Trip yang diberi adalah 5 STARS trip. Sungguh mengujakan! Untuk cycle lepas (Mac 2012 - Feb 2013) adalah local trip (ke karambunai, bulan 9 2013). Untuk cycle Mac 2013-Feb 2014) adalah pakej penginapan di Sunway Resort Hotel & Spa semasa National Conference yang lepas.

Sekarang ni dah bulan kelima dalam cycle 2014-2015 ni. Lambat anda join, sikit jelah poin yang dapat dikumpul ;-)..

Nak join boleh pm saya. Saya akan masukkan anda kedalam grup eksklusif kami, di mana segala teknik2 marketing, santapan rohani semua tersedia kat situ.

Berapa RM nak join? RM75 @ RM85 jer, untuk LIFETIME MEMBERSHIP... Murah sangat jer ponnn..betul tak.

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga >_<. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee atau menjadi ahli, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan