Ahad, 4 Mei 2014

Kelebihan dan Kebaikan Pencuci Pinggan Shaklee

Assalamualaikum.. Bersiaran lagi kita kali ini.. semalam tak sempat nak update blog coz saya agak busy memandangkan hari Ahad biasanya saya akan drive dari kampung untuk kembali ke Gua Musang. Yelah, masa terluang yang ada eloklah balik kampung jenguk-jenguk Mak.. sekali sampai kat kampung, saya baru perasan Get Clean Dish Wash a.k.a pencuci pinggan Shaklee yang saya hadiahkan untuk Mak dah nak habis...

Bila ditanya, kata Mak saya, bestla pencuci pinggan ni. Mak suka sangat.. Kata orang, tak kenal maka tak cinta. Bila dah kenal, dah guna, dah amal dan dah rasa, maka kecintaan itu akan hadir dengan sendirinya...macam Mak sayalah tu...hihihhh.. Kat bawah ni saya kongsikan mengapa korang kena gunakan Get Clean Dish Wash atau lebih dikenali sebagai pencuci pinggan Shaklee tu. Nak tahu apa sebabnya? Layan jer....



Get Clean Dish Wash ternyata:
• Lembut pada tangan
• Semulajadi, berasaskan tumbuh-tumbuhan
• Tahan lama kerana kepekatannya
• Menjadikan pinggan bersih berkilau
• Hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pingan mangkuk di dalam sinki

Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate. Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

DishWash Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Shaklee :

Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Hipoalergenik
  • Tanpa klorin
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
Berkesan
  • Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak
  • Buih Sabun yang lebih tahan lama
Mesra alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan
Nak tahu best ke tak best Get Clean Dish Wash ni, jom baca sini.

Kesimpulannya, tak rugi melabur untuk kesihatan diri anda dan keluarga. Nikmati hidup yang lebih berkualiti dengan Shaklee sekarang juga. Sekiranya anda berhasrat untuk menambahkan pendapatan sehingga 3-4-5 angka setiap bulan, sertailah team kami dan ketahuilah tips & rahsia mereka yang dah berjaya mendapat income up to 7 angka hari ini juga. Jangan sia-siakan peluang yang ada. Insya Allah, impian pasti jadi nyata kelak. Ketahui kelebihan yang anda dapat bila jadi ahli di sini dan bagaimana pula caranya nak jadi jadi ahli dengan PERCUMA? Kalau korang teringin mencuba pencuci pinggan yang serius best ni, boleh klik ORDER untuk mendapatkannya sekarang :-)

Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Saya sentiasa bersedia untuk membantu anda. Insya Allah :-)

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan