Sabtu, 12 Januari 2013

Pengedar Shaklee Gua Musang

Berita baik buat anda yang tercari-cari dan menghadapi kesukaran untuk mendapatkan produk Shaklee di Gua Musang. Memandangkan Shaklee Malaysia hanya mempunyai 5 cawangan sahaja di seluruh negara, ini menyebabkan pengguna produk mengalami sedikit kesukaran untuk mendapatkan produk Shaklee dengan segera. Namun, kini anda boleh mendapatkan produk Shaklee daripada saya, Shaklee Independent Distributor atau dalam bahasa Melayu Pengedar Sah Shaklee. Khidmat penghantaran percuma (cash on delivery) disediakan untuk orang Gua Musang (Felda Chiku, Paloh, Sungai Asap serta kawasan berdekatan ). Penghantaran ke kawasan lain juga disediakan jika ada permintaan, ini adalah untuk untuk kemudahan  anda juga :-) Saya sentiasa bersedia untuk membantu... Manakala penghantaran ke seluruh Malaysia juga disediakan untuk pengguna selain dari Gua Musang. Shaklee sebenarnya telah 20 tahun lamanya bertapak di Malaysia. Bukan suatu perkara yang mudah untuk sesuatu produk bertahan seperti ini. Hanya produk yang dipercayai dan diyakini sahaja mampu mendapat kepercayaan rakyat Malaysia yang bijak seperti anda. Jadi, buatlah pilihan yang tepat dengan menggunakan produk semulajadi yang sentiasa selamat dan sentiasa berkesan. Kebanyakan orang dah kenal apa itu Shaklee. "Eh, Shaklee ke? Ada lagi rupanya...mak cik dari dulu lagi dah pernah dengar pasal Shaklee...vitamin Shaklee memang baguskan??" Itu adalah dialog yang sering kali kedengaran apabila saya bercerita tentang produk kegemaran saya di kampung.... Anda bila lagi? Jom cuba...Bak kata orang 'tak kenal maka tak cinta'. Dah kenal pasti jatuh cinta :-) macam saya hahahh... 





Junainah Mohamed ( June Mohd)
Shaklee Independent Distributor - ID 891221
019-2187383
E-mail : kerengge83@gmail.com
Facebook : June Mohd




0 comments:

Catat Ulasan