Isnin, 13 Oktober 2014

Herb Lax Punya Cerita!

Assalamualaikum w.b.t... kali saya nak share testimoni sorang brader, beliau happy sangat setelah consume Herb Lax untuk selesaikan masalah penghadaman yang dihadapi :)

Bro, Hari tu aku mkn herb-lax dan dapat mengempiskan boroi kat perut.
Herb-lax ni bagus juga sebab buang najis lama yang tertinggal kat dalam usus.
Tinggalan najis lama ni boleh jadi toksin kepada badan tanpa kita sedari.


Bila usus dah bersih, barulah penyerapan makanan menjadi lebih berkesan. Kalau makan suplemen, barulah cepat nampak kesannya.

Juga sangat membantu atasi masalah sembelit..
..best part also, Herb-lax ni boleh memejalkan perut. Eh, macam tak percaya je kan?

Ringkasnya, Herb-lax Shaklee membantu;
1) membersihkan usus
2) membuang toksin (detox)
3) mengatasi sembelit



Memberikan kesan;
1) mengempiskan perut boroi
2) memejalkan perut
3) penyerapan makanan pada tahap optimum.
4) "tempoh dalam tandas menjadi semakin singkat". Dapat menjimatkan masa juga tu kan :p

Tips also untuk yang makan Herb-lax akan dapat lihat kesan sampingan seperti ;
1) jerawat berkurangan
2) tekstur kulit semakin baik (mula perasan lepas kawan tegur)
3) menurunkan berat badan ( pernah hilang 7.5 kg dalam sebulan!)

Testimoni ini dikongsi seorang brader jatuh cinta 200% dengan herb lax.



Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan