Sabtu, 18 Oktober 2014

Hanya untuk Hari Ini Sahaja :Vita-C Sustained Release Buy 6 Free 1

Sempena Grand Opening HQ Shaklee hari ini, pihak Shaklee telah bermurah hati untuk mengadakan Promo Vitamin Sustained Release...beli 6 percuma 1. Setahun yang lalu, Vitamin C SR pernah kehabisan stok selama berbulan-bulan lamanya. Habis resah semua peminat vit C ni tau...

Saya pun menggagau sama..so, lepas ni memang buat stok untuk diri-sendiri jugakla..bila stok licin tak delah angau-angau lagik...ahahaaa.

So, korang...tunggu apa lagi, promosi ni akan berakhir tepat pukul 11.59 malam ni tau...Kalau agak-agak nak share dengan family sorang sebotol, elok sangatlah tu...tahan 6 bulan ni...

Psssttt...kalau nak sebotol pun boleh...meh bisik-bisik kat saya :)


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan