Khamis, 2 Oktober 2014

Mengapa ESP menjadi Pujaan Hatiku?

Di saat jari-jemari saya khusyuk menekan papan kekunic, hujan lebat turun membasahi bumi... Pesan seorang teman, kala hujan merupakan antara waktu yang terbaik untuk submit doa kepada Allah.

Alangkah ruginya kalau saya tak ambil kesempatan ini untuk berdoakan? Semoga Allah akan menunaikan semua impian pembaca blog ini (jika ada) yang sangat saya kasihi...tanpa kalian siapalah saya kan...

Mungkin ada yang tertanya-tanya, apa promosi Shaklee pada bulan ni? OK, bulan ni pihak Shaklee bermurah hati untuk mengadakan promo ESP yang merupakan all time favourites ni...kalau bulan-bulan biasa pun ESP ni memang menjadi produk yang laku keras, apatah lagi di bulan promo kan....

Kat sini saya nak ceritakan kebaikan ESP Shaklee yang telah saya rasa pada diri saya sendiri. Kalau orang lain, tak pastilah pulak.
  • Parut jerawat cepat hilang. Kalau dulu, wajah saya penuh dengan kesan kehitaman akibat parut jerawat yang lambat hilang. Rupa-rupanya, minum ESP boleh membantu memperbaharui sel kulit yang lebih sihat. Kesan parut yang kehitaman adalah akibat tak cukup sumber protein untuk memperbaharui sel kulit yang lebih sihat.
  • Saya biasa amalkan ESP ketika sarapan pagi. Alhamdulillah, ia membantu saya mengawal berat badan dengan baik. Tak perlu lagi makan makanan yang tinggi kalori seperti mi goreng, nasi lemak atau pun roti canai sebagai sarapan.
  • Menjimatkan masa dan juga ongkos saya. Setin ESP boleh bertahan sehingga dua bulan. Baru RM2.50 (retail price) yang perlu saya belanjakan untuk satu hidangan ESP dalam sehari...
  • Mengurangkan risiko terketar-ketar akibat terlambat sarapan. Dulu, kalau saya terskip sarapan pagi, badan saya akan menggigil-gigil akibat kelaparan yang amat sangat. Tapi kini, semua tu dah takde lagi...coz ESP merupakan protein yang rendah indeks glisemiknya, jadi tenaga dilepaskan sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan kita. 
  • Kalau waktu menyusukan Faris dulu, saya suka minum ESP sebab susu badan akan jadi lebih pekat dan nampak lemak berkrim...Faris pun cepat kenyang apabila menyusu. Dapatlah saya pam lebih sikit untuk bekalan Faris ketika di rumah pengasuh.
  • Apa lagi yek...kulit saya menjadi lebih lembap dan lembut...sesetengah orang, ada efek gebu-gebas....pada saya tak sure la pulaks...ngaku karang dikatakan perasan pulak kan? hihihh...

OK sekian sahaja perkongsian saya tentang ESP. Ni saya ambil kesempatan menulis sebelum line internet putus lagi...nyawa-nyawa ikan je line kat kampung ni hah... Kalau ada yang teringin nak mencuba ESP, bolehlah contact saya semasa promosi sedang berlangsung ni kan...

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan