Ahad, 28 September 2014

Kenali Punca Sebenar Cyst dan Fibroid

Berikutan daripada isu seorang pengguna yang mendakwa salah satu daripada produk Shaklee yang beliau 'consume' selama dua-tiga bulan dan telah menyebabkan cyst dan rahimnya bengkak, sampai hari ini saya masih diajukan soalan oleh pengguna yang terkesan dengan 'testimoni' beliau.

Kat sini saya ingin berkongsi satu artikel supaya lebih ramai mendapat maklumat yang lebih lanjut tentang punca sebenar cyst boleh terjadi. Jangan hanya kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Sebelum melatah tidak tentu fasal, ada baiknya penuhkan ilmu di dada. Banyakkan membaca barulah tahu apa yang berlaku. Risau juga kalau-kalau kita hebahkan perkara yang belum ada kesahihan, takut pula sekiranya cerita tu menjadi fitnah pula. 

Jangan tak tahu, pihak Shaklee akan mengambil tindakan ke atas penyebar berita palsu tentang Shaklee. Ini adalah untuk memelihara reputasi Shaklee daripada penyebaran berita-berita palsu oleh mereka yang tidak bertanggung jawab. 

Nasihat saya, lepas ni kalau ada perkara yang meragukan, bolehlah terus menghubungi pihak Shaklee Malaysia...Insya Allah, aduan anda akan segera diberi perhatian.




Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan