Khamis, 28 Ogos 2014

Kesan Sampingan setelah 20 Tahun Mengamalkan Shaklee


Melihat perbandingan di bawah membuatkan saya tidak ragu-ragu lagi untuk terus mengamalkan vitamin Shaklee yang saya makan selama ini. Alhamdulillah saya tergerak hati untuk mengambil suplemen semasa sedang menyusukan Faris dua tahun yang lalu. Kini, dah dua tahun saya mengamalkan suplemen Shaklee. Agaknya apa yang akan terjadi jika saya makan vitamin Shaklee selama 20 tahun lagi?

Mungkin saya boleh membuat perbandingan dengan mereka yang makan suplemen jenama lain atau tidak makan suplemen langsung. Saya yakin, pasti ada perbezaannya! Kalau tak percaya, cuba baca kisah Mary dan kembar seiras beliau.





Kembar seiras, Testimoni & Perbezaan Pengguna setia Shaklee
=========================================
Berikut adalah testimoni dan bukti manfaat jangka panjang bagi mereka yang mengambil produk Shaklee.

Cerita ini telah diberitahu sebelum Shaklee keluar dengan dua produk paling laris - Vitalizer(cuma terdapat di US) dan Anti-penuaan Vivix. Bolehkah anda bayangkan testimoni yang akan dibuktikan dalam tempoh 20 tahun akan datang selepas mengambil produk-produk ini? Saya gembira bahawa saya (dan kakak saya Laura) kedua-dua pengguna Shaklee yang setia.

Mary Anderson dari Evansville, Indiana telah menjadi pengguna tetap seluruh barisan produk Shaklee selama lebih 20 tahun. Kakak Mary jarang menggunakan produk Shaklee, sebaliknya Laura lebih suka menggunakan produk yang dibuat oleh syarikat-syarikat lain.

Walaupun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama, Mary mempunyai lebih banyak tenaga, rasa lebih sihat, kelihatan lebih muda dan cergas berbanding kakak kembarnya yang bukan pengguna setia produk Shaklee .

Mary seorang wanita yang mempunyai tenaga tanpa had pada umur 69. Beliau begitu aktif dengan aktiviti di gereja, melakukan banyak kerja sukarela dan Presiden Pertubuhan Wanita Republikan tempatan. Semua orang berfikir ibu kepada empat anak dan nenek kepada enam remaja berumur kurang daripada 69 tahun!

Wow, satu kisah yang luar biasa! Ini hanyalah satu lagi sebab mengapa Shaklee menjadi # 1 Syarikat pemakanan semulajadi di Amerika Syarikat. Inilah antara impak yang Shaklee berikan kepada semua pengguna setianya. Tubuh yang sihat akan membuatkan kita gembira dan pastinya akan kelihatan beberapa tahun lebih muda daripada usia sebenar. Kalau tak percaya, silalah amalkan Shaklee sendiri untuk 

Rujukan : Sumber

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex atau pun CityLink. Jom dapatkan vitamin anda hari ini juga :-)

Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee dan ingin menjadi ahli untuk penjimatan sehingga 15-20%, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan