Ahad, 6 Julai 2014

Cara Gunakan Esell Shopping Cart Shaklee

               

Assalamualaikum :-)

Alhamdulillah. Pihak Shaklee sentiasa berusaha ke arah penambahbaikan mutu perkhidmatan mereka. Bagi memudahkan pengguna Shaklee yang semakin bertambah, Shaklee telah memperkenalkan sistem 'eSell' di mana pelanggan boleh terus membuat belian melalui laman web Shaklee. Mahukah anda jika saya tunjukkan caranya? Tonton sahaja video di atas. Tak sampai 3 minit, anda dah boleh mula memilih vitamin pilihan anda. Menarik bukan? Maknanya, anda dah jimat masa kerana tak perlu lagi nak PM/SMS/WhatsApp atau email pengedar Shaklee. Setelah membuat pembelian, anda akan menerima notifikasi daripada Shaklee tentang maklumat vitamin yang anda beli. Ianya semudah A-B-C sahaja!


                     
                                                  Video kredit to : PM Lyna Noh


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee atau menjadi ahli, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah, dengan menjadi ahli anda mampu jimat sehingga 15-25%!

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan