Rabu, 11 Jun 2014

Vitamin Shaklee untuk Ibu Hamil

Tatkala mendapat berita bahawa diri telah pun hamil pasti mendatangkan rasa teruja yang amat. Hati siapa yang tidak gembira apabila disahkan hamil kerana cahaya mata pasti menjadi pengikat kasih sayang antara suami isteri. Di awal-awal kehamilan pastinya diri anda begitu berhati-hati dan hanya inginkan yang terbaik untuk janin dalam kandungan. Risau jugakan kalau-kalau tersalah makan akan menyebabkan kandungan kita terjejas malah lebih membimbangkan jika ia boleh mengakibatkan keguguran. Tak siapa sanggup nak hadapinya, bukan?
Kali ini saya ingin berkongsi vitamin untuk ibu hamil yang nak kekal sihat sepanjang tempoh kehamilan yang mencabar. Apa yang penting, ibu sihat dan bayi yang bakal dilahirkan juga cergas dan sempurna.
Saya tidak berhasrat untuk membebel panjang, cukup sekadar gambar untuk menunjukkan vitamin yang sesuai untuk ibu hamil. 
Jika anda berminat untuk dapatkan vitamin untuk ibu hamil ini, bolehlah hubungi saya di sini :

June Mohd - kerengge83@gmail.com - 017-9438392


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga >_<. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan