Rabu, 18 Jun 2014

Tak Nak Bagi Suami Makan Vitamin E kerana Takut...

Salam sejahtera. Semalam saya berpeluang untuk bersembang santai dengan seorang rakan. Beliau merupakan seorang peminat vitamin Shaklee. Dah hampir 8 bulan beliau mengamalkan vitamin Shaklee. Suami beliau juga tidak ketinggalan untuk makan Shaklee kerana seronok melihat perubahan pada si isteri. 

Kawan saya ni mengamalkan B Complex, Vitamin C SR, Lechitin, Alfalfa dan vitamin E. Dan suami beliau hanya mengamalkan Vita-Lea untuk masalah badan cepat letih. Tetapi hasil lain yang beliau peroleh ialah, beliau lebih lawas dan dapat membuang dengan lebih lancar setiap pagi. Selain itu, masalah kelemumur yang beliau alami selama ini juga turut hilang! Untungkan? Makan sebab lain, penat hilang, sistem pembuangan lancar dan rambut juga dah bebas kelemumur.

Sembang punya sembang, kawan saya cakap untung beli vitamin E coz sebotol boleh tahan empat bulan. Saya cakap, bagi la suami makan Vitamin E jugak kerana orang lelaki jugak perlukan vitamin E untuk menjaga kesihatan jantung dan kesihatan organ lelaki. Sekali kawan saya ni cakap...tak bolehlah, nanti suami dia jadi awet muda, makin handsome, susah pulak nak menjaganya! Ahahaaaa... ke situ pulak dia ya :-)


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga >_<.

Sebotol vitamin E hanyalah berharga RM149.00 sahaja. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set kecantikan Shaklee, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221


0 comments:

Catat Ulasan