Isnin, 16 Jun 2014

Peluang Bekerja dari Rumah dengan Shaklee

Aduhai...cemburu sungguh rasanya apabila melihat ibu-ibu yang bekerja dan berbisnes dari rumah. Sambil melayan keletah anak-anak, mereka masih boleh meraih pendapatan yang lumayan setiap bulan. Mengalahkan orang yang bekerja makan gaji macam saya ni. Ops! Bukanlah bermakna saya tidak bersyukur dengan pekerjaan saya sekarang...but there's something yang saya nak dan saya belum dapat. 

Untuk pengetahuan semua, saya dan suami telah pun masuk tahun keenam berkahwin. Hingga sekarang, kami masih belum pernah tinggal sebumbung. Sadiskan? Mungkin ramai lagi pasangan di luar sana yang senasib dengan saya. Atas dasar itulah, saya memilih untuk membuat Shaklee. Impian saya adalah untuk bekerja sendiri dan berbisnes dari rumah. Jadi saya tidaklah terikat dengan pekerjaan saya sekarang. Saya kasihankan Faris kerana dia membesar tanpa seorang bapa di sisi. Walaupun kami berhubung setiap hari menerusi telefon, manakan sama dengan ayah yang berada di depan mata. 

Jadi, apabila bertemu dengan Shaklee, saya nampak jalan yang terbentang di hadapan mata. Sudah ramai ibu-ibu yang dahulunya bekerja kini telah memilih Shaklee sebagai sumber pendapatan. Kebetulan pula, saya berada di bawah naungan kumpulan Jutawan, pimpinan Master Shareeza Hashim. Setakat ini,  Master Shareeza telah melahirkan 45 orang
Master Coordinator dalam Shaklee. Dan pencapaian ini sangat-sangat membanggakan kerana mereka hanya melakukan bisnes melalui online. Hanya dari rumah! Dan mereka mengamalkan konsep teach others to teach others to teach others. Upline kami  tidak lokek ilmu dan sentiasa membantu anak cucu yang memerlukan. Alhamdulillah, kami bertuah kerana mengenali mereka.

Jangkaan pendapatan mengikut Ranking dalam setahun. 

Jika ada rakan-rakan yang senasib dengan saya ( Perkahwinan Jarak Jauh ), apa kata cuba buat bisnes shaklee. Modalnya cuma RM75 sahaja. Syaratnya hanyalah ikut sahaja jalan yang mentor tunjukkan. Mereka telah merentasinya jadi tugas kita hanyalah duplicate. Just do it! Yang penting, anda adakan masa untuk membina bisnes yang anda pilih. Buat betul-betul dan ikhtiar sungguh-sungguh. Pasti kita akan tiba ke puncak kejayaan. Insya Allah :-)

Berminat untuk menyertai kami? Hubungi saya di maklumat yang tertera. Semoga kisah PJJ kita ada kesudahannya.

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga >_<. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dan berbisnes, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan