Jumaat, 9 Mei 2014

09.05.2014... A Happy Weekend!

Assalamualaikum... apa khabar semua hari ini? Weekend ni saya bertapa di bumi Chiku sahaja. Memandangkan minggu ini ada sekolah ganti, jadi saya tak dapatlah nak balik kampung seperti biasa. Aunty kesayangan Faris, Miss E sempat meluangkan masa ke Cameron Highlands siang tadi..jelesnya coz tak dapat nak join..ahahahh!

Credit photo : Miss E

Last time saya ke Cameron Highlands dah berbelas tahun lamanya. Masa tu saya masih lagi student di USM, Penang. That time saya datang ke Cameron Highlands seorang diri jer tau..mak aihh..berani kot masa tu. Tak delah, sebenarnya abang kandung saya & family menginap di sana. So, saya mengambil kesempatan tu untuk berkunjung ke tanah peranginan yang orang suka sangat pergi tu kan..best je coz sejuk & nyaman bangattt..

Tapi kata orang, cuaca kat sana sekarang dah tak sesejuk dulu. Bila bercakap pun dah tak ada keluar wap dari mulut. Bezanya cuma sejuk sikit berbanding di tempat lain. Sekian kisah di hujung minggu kali ini. Esok dah sekolah, jadi Mama nak kena siapkan apa-apa yang patutlah ni.

P/S : Hari ni Faris & mama bertapa di rumah je sementara menunggu kedatangan Encik Papa yang dikasihi..Yippieee. Air Performance kegemaran Mr. H dah saya siapkan awal-awal dalam peti sejuk. bolehlah buat penghilang dahaga memandu jarak jauhla katakan.

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink.


June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan