Jumaat, 9 Mei 2014

10 Petua sentiasa Ceria dan Bahagia

Salam ceria & selamat pagi..Apa khabar semua pagi ni? Hari ini kediaman saya, di Kuarters Guru ada aktiviti gotong-royong sempena sekolah ganti. Tapi program ni khas untuk guru-guru dan pelajar sesi pagi sahaja. Untuk kami yang bersekolah pada sesi petang, waktu mengajar adalah seperti biasa.

Menurut jangkaan saya, kehadiran pelajar pada petang nanti sekitar 60-70% je kot..atau kurang daripada tu.. Hari Khamis lepas, saya dah survey siap-siap, siapa yang tak nak datang ke sekolah hari Sabtu ni sila angkat tangan. Hampir separuh daripada mereka yang angkat tangan..Cikgu dah agak dah...huhuu..Cikgulah jugak yang tetap setia ke sekolahkan...hihihh..


Kat sini saya nak share tips untuk sentiasa ceria setiap hari. Tak kiralah, hujan ke ribut ke, panas terik ke, tengah nak rasa stress ke...yang penting dalam hati kena rasa gembira!! Layan je gambar kat atas ni ye...

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink.

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

1 comments:

  1. Terima kasih berkunjung ke blog maya saya.
    Farisosman.com

    Semoga cik puan memperoleh keberkatan ilahi.
    Amin :)

    BalasPadam