Rabu, 9 April 2014

Segalanya Hanya di Hujung Jari



Kalau dulu-dulu setiap bulan kami hanya akan 'walk in'  atau buat panggilan telefon ke cawangan-cawangan Shaklee untuk order, tapi kini dengan dengan adanya sistem online, segalanya menjadi mudah. Semuanya hanya di hujung jari.

Teringat lagi bagaimana kalutnya menjelang closing sebelum sistem online diperkenalkan. Kalau saya nak ke branch, memanglah jauh. Yang paling mudah, adalah dengan membuat panggilan telefon. Nak tembus line susahnya lahai...kadang-kadang tu, berbelas-belas kali dail pun belum tentu dapat. Memang stress kita dibuatnya..huhuhuu..

Tapi, saya dikira bertuah lagilah, walau pun saya berada jauh di Gua musang, tapi saya masih boleh minta tolong Mr. H yang bekerja di Kubang Kerian untuk ke branch Shaklee. Kalau nak beli barang atau pun semak point/ uv yang terkumpul biasanya Mr. H yang jadi mangsa. Kesian juga coz banyak masa yang terbuang akibat kesesakan lalu lintas, tapi dah terpaksa...nak buat camne kan? Belum lagi dikira masa untuk pergi branch nak beli barang, tapi stok asyik habissssss jek..kan dah jadi keje sia-sia pulak tu.

Sekarang ni terasa lega yang amat. Dari order barang, nak daftar ahli, nak check GE,nak semak bonus, nak check barang apa yang sold out, nak tahu segala aktiviti mahu pun program anjuran Shaklee semuanya hanya dengan klik pada laman ini : https://www.shaklee2u.com.my/mbst_en/



So, kini segala-galanya dah semakin mudah. Kalau masih ramai lagi yang beralasan susah itu ini...Memang tak tau nak cakap apalah. Terima kasih Shaklee kerana menyediakan sistem klik-klik yang sungguh mudah ini. I'm loving it!

Anda nak join team kami untuk berkongsi kebaikan Shaklee? Jom jadi ahli dan dapatkan segala kelebihan yang Shaklee sediakan. Daftarlah sekarang. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Insya Allah, saya sentiasa bersedia untuk membantu.

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

1 comments:

  1. alhamdulillah, i luv it too!! br je order online promotion ostemetrix tu yey! :) x sbr tggu smpai umah.. :)
    *tadi ade opismate ckp die mkn ostematrix, bdn makin gemuk, xtau la betul ke tak? hehehe

    BalasPadam