Jumaat, 31 Januari 2014

Promosi bulan Februari 2014 : Vita-Lea Iron Formula

Assalamualaikum w.b.t..
Apa khabar semua pembaca kesayangan saya hari ini? Masih dalam mood bercuti? Ada rahsia saya nak kongsi kat sini :-) Dalam pada saya dok berteka-teki tentang produk apa yang akan Shaklee berikan harga promo pada bulan ini, tiba-tiba saya mendapat SMS cinta berbunyi begini

RM0.00 Shaklee : Feb'14 Promotion Buy 6 Free 1: Vita-Lea Iron Formula (OOP190) DN 426,138UV.

Buat pengetahuan semua pembaca, setiap bulan Shaklee akan memilih satu produk tertentu sebagai promosi. Apa yang uniknya, produk yang bakal menjadi promo pada bulan-bulan depan adalah dirahsiakan. Macam Vita-Lea, ini adalah kali pertama promo semenjak saya menjadi Shaklee Independent Distributor lebih setahun yang lalu.



Sepintas lalu mengenai Vita-Lea Iron Formula. Ia merupakan vitamin yang pertama dicipta di dunia. Perkataan vitamin juga adalah singkatan daripada 'vitalized mineral' yang ditemui oleh Dr. Forrest Shaklee pada tahun 1915! Tahun ini dah genap 99 tahun Vita-Lea berada di pasaran. Sebelum terciptanya produk-produk lain, Shaklee hanya menjual Vita-Lea sahaja selama bertahun-tahun lamanya. Dan ia mendapat sambutan hangat kerana mampu memenuhi keperluan masyarakat di Amerika Syarikat untuk hidup lebih sihat pada zaman itu.

Di link ini saya sertakan kebaikan Vite-Lea yang tak patut anda lepaskan. Jadi, hubungi saya segera untuk mendapatkan Vita-Lea Iron Formula yang best ni. Vita-Lea sangat sesuai kepada mereka yang tak suka telan pil banyak-banyak. Cukup hanya 1-2 tablet, ia sudah mampu memenuhi keperluan tubuh anda.

Jangan tunggu lama-lama, rugi tau jika anda tak cuba.

FB : June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan