Jumaat, 6 Jun 2014

Masker ESP Bersihkan Muka Berkarat

Masker gaya ekspres untuk cun. Nak pegi National Conference punya pasal..

Masker ESP cara saya : Ambil sesudu teh ESPdan sedikit toner. Gaul hingga sebati. Sapukan pada muka dan bahagian leher. Biarkan selama 20-30 minit. Kalau nak buat skrub pun boleh jugak. Ni lagi best. Habis daki2 lama keluar tau :-)

Lepas cuci muka nanti, korang akan perasan yang kulit korang akan beberapa kali lebih cerah :-)


Tak lama lagi nak rayakan? Kalau korang nak cemburukan rakan-rakan atau mak cik sebelah rumah dengan kulit  yang lebih mulus silalah amalkan ESP dua kali sehari yer...Kesannya dapat dilihat paling awal dalam masa dua minggu. Ada je yang dapat lihat kesan yang lebih awal.... Tapi, ada syarat-syaratnya tau.. Kalau nak tahu, kenalah jadi customer saya baru saya boleh kongsikan rahsianya :-)

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga >_<.

Satu canister ESP hanyalah berharga RM150.00 sahaja. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan ESP Shaklee, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah :

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan