Rabu, 9 April 2014

Sehari Bersama Jom Hebat Pantai Timur

Alhamdulillah. Setinggi-tinggi kesyukuran saya panjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-Nya saya berpeluang untuk join satu kelas Shaklee yang dianjurkan oleh group Lady & Boss. Pada mulanya hati berbelah bahagi nak join ke tak..tapi, syukurlah coz Allah dah gerakkan hati saya untuk join. Banyak yang dapat saya pelajari dalam bengkel tersebut. Bengkel ini terbuka untuk semua susur galur yang berada di bawah Master Lyna Noh/ Master Zainul Anuar dan tiada paksaan pun untuk hadir. Semuanya bergantung atas pilihan sendiri. Tapi, serius memang best pun bengkel tersebut. Rugi sangat sesiapa yang tak join...


Saya dan mak Shaklee saya, Kamilah.
Encik Amin Idris kelihatan begitu 'kecil' sekali apabila diapit oleh kami berdua. Lepas ni haruslah kena diet nih..Mr. H pun dah warning2 tu..tak mo wife dia bulat sangat.

Peace...yo!!

Bersama Master Lyna Noh & Master Zainul Anuar. Leader yang humble dan sanggup buat apa sahaja supaya anak-anak buah turut berjaya. Boleh tahan jugak pedasnya, makan cili time ni.. Fuh!


 Kek sempena birthday En. Amin Idris yang jatuh sehari sebelum kejadian. Terharu beliau dibuatnya. Tak sangka pulak ada surprise kek..hehehee.. Snap gambar dulu sebelum potong kek.



MAGNET DIRI tajuk diberi. En. Amin Idris in action. Banyak input diberi sehingga kami tak sedar masa berlalu begitu pantas. Apa isi perbincangan yang disampaikan? Actually, saya hanya akan share dengan anak cucu saya dalam rumah rahsia kami nanti.
Manalah gambar ni...tak keluar-keluar pun...hihihhh.

Secara keseluruhan, banyak maklumat baru yang dapat saya serap. Tinggalnya, nak buat atau tak sahaja. Rugilah, penat-penat datang kelas tapi tak 'apply' pun. Harapan saya, semoga semua peserta yang hadir dapat memanfaatkan ilmu baru yang diperoleh untuk lebih berjaya. Insya Allah.

Jika ada antara pembaca yang berminat untuk menyertai 'team' kami, hubungilah saya seperti maklumat di bawah. Peluang sentiasa terbuka jika anda ingin menjana pendapatan hanya dari rumah. Segala-galanya terletak di hujung jari. Mudah bukan?

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan