Selasa, 15 April 2014

Jom Tulis & Kongsi 101 Impian Kita

Assalamualaikum w.b.t :-)


Apa khabar semua? Ada tak kat sini orang yang tak punya impian? Saya percaya, setiap orang daripada kita, pastinya mempunyai impian yang kita hajatkan dalam hidup kita ni. Cuma, adakalanya kita takut sangat nak kejar impian kita tu. Takut tak tercapai dan kita kecewa sendiri akhirnya. Tapi, sampai bila kita nak takut dengan bayang-bayang sendiri? Ayuh, bangkit dan bermimpilah..

Saya pernah mendengar seorang pakar motivasi berkata, impian kita tak cukup besar apabila kita kongsikan kepada orang lain tetapi mereka belum cakap 'kau ni gile ke nak bermimpi macam tu?' So, kita kena create mimpi yang cukup hebat sehingga orang sekeliling kita tak percaya yang kita mampu capai impian tersebut. Let's start dreaming!

Misi hari ini adalah untuk menyiapkan 101 impian yang saya capai dalam hidup.. Banyak kot 101 impian tu. Nak buat list dalam 40 impian pun rasa macam dah cukup-cukup-cukup banyak. Jom sertai saya tuliskan semua impian yang korang ada tu :-)



Tapi tak perlu stress sangatla kot.. Nak tulis impian jer, bukan kena pergi berperang ke apa.. Ada tak sesiapa kat sini nak join saya ber'mimpi'.. Hidup tanpa impian umpama 'mati' sebelum kita benar-benar mati. Rugi sangat kalau kita hidup tak de impian, cita-cita, hasrat atau pun keinginan... Macam sia-sialah pulak segala nikmat yang Allah bagi kalau kita tak gunakan sebaik mungkin..

Tadaa..cukup2lah membebel tu. Jom, ambik kertas, ambik pen..marilah menulis segala impian kita. Semoga kita berjaya menggapai semua impian yang kita tulis tu tak lama lagi.

Saya memulakan projek ini bersama2 nenek biz & anak2 buah Shaklee tercinta. Ada lagi yang nak bersama kami? Jom2..jangan segan2.. Kita mulakan sekarang juga.

Bismillah.

OK..After semalaman berfikir, akhirnya impian saya dah siap ditulis. Dan, pagi ni saya dah share dengan orang yang terdekat dengan saya. Semoga semuanya mampu dicapai seperti yang tertulis. Aamin...


And.. pls remember...




OK, enjoy jotting down your dreams...rupa-rupanya, tak susah pun nak tulis 101..saya ni macam dah terlebih-lebihla  pulak..hahahh! Basically, saya mahu capai semua impian saya dengan Shaklee. Segalanya bukan lagi mimpi kerana dah ramai yang membuktikannya!

Anda juga mahu ada bisnes sendiri? Mari saya tunjukkan caranya. Pls contact me now :-)

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Gua Musang. Jika ingin COD boleh hubungi saya melalui maklumat tertera. Penghantaran dibuat ke seluruh negara melalui Pos Laju, GDex dan juga CityLink. Dapatkan vitamin anda hari ini juga. Kos penghantaran adalah RM10 bagi seluruh Semenanjung RM20 untuk ke Sabah Sarawak.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee atau menjadi ahli, bolehlah hubungi saya seperti maklumat di bawah, dengan menjadi ahli anda mampu jimat sehingga 15-25%!

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS / WA : 017-943 8392 | ID : 891221


0 comments:

Catat Ulasan