Khamis, 23 Januari 2014

Saya Tak Sabar Nak Order Vitamin Shaklee!

Salam ceria buat semua pembaca yang dirahmati Allah...Saya yakin dan percaya bahawa vitamin Shaklee makin dikenali dan mula menjadi perhatian ramai. Kalau tak, masakan kami terpaksa menunggu kemunculan vitamin C Sustain Released yang 'sold out' selama setahun. Memandangkan semakin ramai yang berminat untuk mencuba vitamin Shaklee, jadi di sini saya ingin kongsikan cara-cara untuk dapatkan produk yang terbukti semula jadi, selamat dan berkesan ini.


Sebenarnya senang je nak order vitamin Shaklee ni tau :-) Antaranya adalah melalui :
* SMS atau Whatsapp saya di talian : 017-943 8392
* Boleh juga emelkan kepada saya di sini : kerengge83@gmail.com
* Hubungi saya melalui PM di FB : June Mohd

Setelah order, anda bolehlah membuat bayaran ke akaun di bawah : 
* CIMB : 13030033196520
*MAYBANK : 163046244924

Tapi sebelum proceed proses pembayaran, sila pastikan nama yang tertera adalah Junainah Mohamed tau :-)
     
Kalau dah ikut semua step tu Insya Allah order akan diproses secepat mungkin. Proses penghantaran pula akan mengambil masa lebih kurang 3-4 hari bekerja. Caj penghantaran akan dikenakan RM 10.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM 20.00 untuk Sabah dan Sarawak. 

      Untuk COD (Cash On Delivery) pula kita ada menyediakan
perkhidmatan delivery disekitar Gua Musang, Felda Paloh dan Felda Chiku. Untuk urusan penghantaran Caj RM 10 Juga dikenakan.Sampai depan mata tu dan terus boleh makan vitamin pada hari yang sama ;-) Dan COD adalah mengikut tempat dan masa yang ditetapkan oleh pihak kami. 

      Jika anda tinggal berhampiran dengan cawangan kami & berhajat nak beli vitamin Shaklee sendiri, anda boleh juga menggunakan ID saya untuk mendapatkan harga alhi 891221 atas nama saya, Junainah Mohamed. 



Selamat mencuba!

0 comments:

Catat Ulasan