Rabu, 5 November 2014

Demam Peperiksaan Sudah pun Bermula

Assalamualaikum! Korang buat apa tu petang-petang macam ni? Saya kena kuarantin 2 jam dalam kelas...  seksa jiwa ragaku tau...huhuhh... Sebenarnya, hari ini merupakan hari kedua para pelajar saya menduduki Peperiksaan Akhir Tahun. Kertas yang sedang mereka duduki ketika saya sedang mengawas peperiksaan saat ini ialah subjek Bahasa Inggeris. Masing-masing kelihatan begitu tekun menjawab. Harapnya OK la kan jawapan mereka tu..
 
Esok barulah peperiksaan subjek yang saya ajar. Dah gatal tangan nak menanda ni tau...:p
Saya update blog ni pun untuk hilangkan rasa mengantuk. Petang-petang macam ni kalau dapat bantal aduhai seronoknya. Budak-budak khusyuk menjawab, tapi Cikgu mereka menahan kantuk pulak. Jangan ada Cikgu tersengguk-sengguk dalam kelas sudahlah kan.. Buat malu kompeni je nanti...hihihh...
 
Now tengah visualize saya dok minum teh panas @ Cinch Tea Shaklee dan pisang goreng ber'cheese' yang lazat..Hurm, alangkah indahnya dunia :)
 
P/S : Lama lagi nak tunggu bebudak ni habis menjawab paper English tu...kroh kroh!
 
Candid camera
 
Boleh tahan susahnya soalan ni..
 
Agak-agak boleh dapat A tak ni? 
 
Semoga berjaya ye anak-anak. Cikgu doakan yang terbaik buat kalian. Kalau rasa exam ni susah, next time usaha lebih tekun lagi. Tak nak buat perangai study last minute. Diri-sendiri yang rugi tau...

0 comments:

Catat Ulasan