Jumaat, 31 Oktober 2014

Dah Nak Tamat Daaaa....

 Salam Jumaat semua...apa khabar semua hari  ni? Semoga sihat semuanya ya... Kalau macam saya yang bekerja di Kelantan ni, hari ni kami sedang bercuti hujung minggu. Waktu petang macam ni adalah masa untuk berehat bersama keluarga..iyalah kan, setelah kekenyangan makan tengahari sebentar tadi mata pun terasa mengantuk.. Menu kami sekeluarga hari ni ialah nasi kukus yang suami beli selepas solat Jumaat tadi.

Hari ni dah 31 Oktober, ini bermakna promo ESP dan Meal Shakes akan berakhir menjelang pukul 12 malam nanti. Esok dah mula promo barulah pulak.. So, kalau sesiapa yang teragak nak mencuba ESP dan Mealshakes tu, eloklah gunakan peluang keemasan ni yer...lepas ni tak tahu bilalah pulak nak dapat promo meletops macam ni...rembat jangan tak rembat! Saya pun nak pulun satu set ESP untuk kegunaan seisi keluarga.





Saya adalah pengedar sah Shaklee kawasan Gua Musang. Sape-sape yang berminat silalah hubungi saya dengan segera ya!

June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-9438392

0 comments:

Catat Ulasan