Sabtu, 22 Februari 2014

Hilangkan Kesan Campak dengan Shaklee

Terujaaa for testimoni ni!
Gambar pertama tu masa nak naik penerbangan dari Jeddah ke Malaysia.. 13hb! then turun KL terus ke Penang! Masa kena campak saya amik vitamin C dan Nutriferon yang memang memang saya bawak semasa ke umrah. Chicken pox ni keluar di leher 2 biji masa hari terakhir kat Mekah. Atas nasihat kawan saya beli 10 liter air zam2 dan minum. Separuh buat mandi. di Mekah semasa demam tinggi tak selera makan. Saya hanya banyak makan kurma,minum jus, Cinch tea + madu untuk energy.



Then saya ambil Nutriferon+ Vitamin C. Panadol ada ambil juga sebab badan terlalu panas.


Sampai di Penang baru saya start intensive shaklee!

16hb kot! Saya bedakkan muka dengan ESP. Cuci muka dengan Nutriwhite. Vitamin C SR 2 biji sehari. Vivix 1-2 kali sehari. Collagen 1 sachet sehari. Performance Drink dan ESP untuk nutrition. dan vitamin E untuk sapu pada bintik-bintik yang hampir kering! Hasilnya, lebih kurang 1 minggu dah ok sangattt2 kulit! Dalam masa 4-5 hari berShaklee secara konsisten! ada jugakla mandi 3 kali dengan air daun mambu. Dan ada amik piriton for gatal merenyam.

Bagi uolss yg bajet, saya sarankan sekurang-kurangnya nya amik ESP untuk minum dan masker dan vita C 2 biji sehari.

Kalau ada bajet, boleh tambah Vivix dan Collagen. Memang pantas kulit akan kembali cantik! Ini parut campak tau! Dan saya pun makan ikut suka laksa, ayam goreng, udang semua bedal!

Kalau uolss setakat jerawat batu tu~~~~ memang laaaa lagi senang!

Shaklee works!! 
kredit : Herny

Jika anda juga sedang mengalami masalah parut campak, jom try Shaklee...lihatlah perbezaan testimoni di atas. Parut menghilang tak sampai seminggu! Yang penting, konsisten makan vitamin dan minum air yang banyak bagi memastikan suplemen dapat menjalankan fungsi dengan sempurna.

P/S : Anda berminat untuk jadi ahli? Jom, sertai team kami untuk menjana pendapatan sampingan 2-3-4 angka sebulan. Anda mampu mengubahnya.

FB : June Mohd | kerengge83@gmail.com | SMS/ WA : 017-943 8392 | ID : 891221

0 comments:

Catat Ulasan